Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

onsdag 27 november 2013

Effektiv dag!

Ja idag har vi kämpat på bra! Tänk att vissa dagar går det i snigelfart medan andra går som på räls. Eller ja räls och räls, vi har trevat oss fram emellanåt. Men vi gör det tillsammans ❤️ Hihi ;-) Love you Mary!


När det ska pluggas, vägrar jag jeans. Då blir det loose och baggy! Skööönt!



Smutsig spegel? Jag har lovat mig själv att inte putsa den. Ska testa min käre make. NÄR ska han se det och göra något åt saken?! Det värsta är att jag VET att jag inte kommer att kunna hålla mig hahaha. Jag ger mig själv tre dagar...

Nej nu ska jag sova (läs surfa på mobilen) hehe

Pöss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar