Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 12 november 2013

Tjaba!

Startade dagen med en sväng till gymmet. Det var INTE igår mohahaha!


Därefter var det plugg hela dagen lång. Tur jag får tillbringa den med min vän Mary ❤️ Tack för att du finns fina du!

Jag har varit på några intervjuer idag också dock. Kan inte fatta att jag nu är i jobbsökartagen :-) Speciellt då jag faktiskt redan har en fast tjänst! (Att den är på H&M och inte på en förskola, det behöver vi inte gå djupare in på) Haha!
Nej då. Men detta ska allt gå bra! Konstigt nog verkar jag vara grym på intervjuer ;-)

Jag har föresten fått det där efterlängtade telefonsamtalet. Det gick inte riktigt som planerat, men blev inte så dumt ändå ;-) (Lite hemlig kommer jag att vara ett tag till hihi)

Nu ska jag söva! Pöss ❤️

1 kommentar: