Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

måndag 18 november 2013

Ut med det gamla, in med det nya!

Jag var på jobbet igår och ja... Lämnade in min avskedsansökan... Känns mycket konstigt, men också mycket skönt! Är dags att gå vidare nu. Haha! Lät ju änna poetiskt, men ja ungefär så. Har varit HM-brutta hela mitt vuxna liv.. Jaja. Har redan babblat om detta förut här...

Nog om det. Sprang på detta linne. Har alltid gillat denna modell. Snyggt, klassiskt och stilrent. Och alldeles perfekt sexig ;-) haha! Blir nog stassen till helgens bravader.



Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar