Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 5 januari 2014

Galet!!

Ja shit!! Om två dagar (eller ja typ en) börjar jag jobba. Har inte jobbat ordentligt sen sep-07 hahaha. På tiden kan man tycka ;-)


Det är många blandade känslor måste jag säga... Samtidigt som det ska bli hur kul och spännande som helst, så kommer jag verkligen sakna skoltiden! Fan vilken "frihet" det varit!! Och roligt!! Har älskat det mesta med det.. Visst kan det vara tufft emellanåt och man är superstressad. Sen är man ju inte särskilt rik under tiden. Inget jag märkt av men hihi ;-) Nej då. Men om man funderar på att ta steget och börja plugga: Gör det!! Jag ångar inte en sekund!

Nu ska jag sova... Imorgon börjar mitt "nya liv" Innan klockan 22.30 ska jag ligga i sängen och lampan (läs mobilen) ska vara släckt. För jag tänker då inte vara trött när jag ska jobba :-)

Pöss!

3 kommentarer:

  1. Shit, vad spännande! Plugg och jobb är verkligen två helt skilda grejer. Men Båda har ju verkligen sina fördelar också! :) Lycka till, puss å kram!

    SvaraRadera
  2. Åå Vad spännande för dig! Tur för dem barn och fröknar som får dig på sin förskola! 😚

    SvaraRadera
  3. Åå Vad spännande för dig! Tur för dem barn och fröknar som får dig på sin förskola! 😚

    SvaraRadera