Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 29 april 2014

Väder och hår mm

Imorn jobbar jag 8-16. Hoppas på lika fint väder då igen. Hört att det ska bli sämre dock. Tänk vad man vänjer sig snabbt. 

Dessa dagar känner man verkligen att man valt rätt yrke! För många saker naturligtvis, såsom underbara barn mm. Men tänk att få vara ute så mycket som vi är. Idag gick jag och några barn ner till stranden på fm. När vi kom tillbaka åt vi lunch för att sedan vara ute igen. Sen mellanmål och ut igen :-) 

En helt annan sak... och inte alls intressant. Hår alltså hehe. Men tycker det är kul att jag faktiskt har så lockigt hår. I typ 15 år har jag plattat och plattat. Inte alls gillat mina lockar. Men nu. Nu Älskar jag dom. Har bästa knepet nu också. Jag duschar alltid på kvällen och går och lägger mig med blött hår. Då blir det ett perfekt "svall". Eller ja perfekt var väl att ta i haha, men nu fattar. Kan bättra på med nån lock eller två med plattången kanske. 

Denna lock är dock av naturlig art ;-)
Antecknar ni det??! ;-)


Nu ska jag sova. Imorn väntar kuligheter! Då blir det detta! Tjohoo


Pöss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar