Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 4 maj 2014

Älskart!

Ja Åhh va vi har haft det mysigt!!! Älskar mina tjejer! Vi har verkligen bara varit. Gått på stan, ätit god mat, druckit gott, softat på hotellrummet, tjatat, skrattat ja ni vet allt det där man längtar efter... 
Hann inte ta så många kort men här kommer några:

Lunch på stan, lite kallt var det men solen var i alla fall framme :-)


Sandra förbereder...

      

En hel del shopping blev det. Varför är jag alltid västra Mohaha :-)

 

Ut o äta...

        

Och dricka...

       

En trött men mycket nöjd Karin som imorse intog stan för mer mys och shopping...

       

           

Pöss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar