Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 22 maj 2014

Balkong, överraskning och liten sjukling

Ja underbara balkong! Den har min man verkligen gjort bra! 

Funkar kanon både på dagen...


Och på kvällen... ;-)


Nu ska jag sova. Börjar inte så tidigt imorn, 11 haha. Men ska vara utvilad eftersom det efter jobbet bär iväg på överaskningstrip :-) Det vi vet är att vi bland annat ska ha med oss badkläder, handduk, lakan, finkläder, något att dricka om man vill ha det, kontanter till transport.. Spännande!! Ska bli superkul!!! Älskar överraskningar! 

(Bara lilleman blir lite bättre. Han har varit dålig nu på kvällen.. Inte roligt att åka på skojigheter när man vet att liten är hemma och är dålig...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar