Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 27 maj 2014

Blåsigt men soligt!

Ja man blir snabbt bortskämd när det kommer till väder. Men så länge solen skiner är jag supernöjd!

Slutade tidigt och eftersom jag hade ett ärende nere på stan blev det såklart även en sväng till stora lekplatsen. Något annat är inte okej enligt barnen, hehe. 

Kaffe is the shit. Tog mig bara 32 år att komma på det ;-)


En påse fick följa med hem. Innehållande ett par nya sandaler. Något varje kvinna måste ha! Och eftersom mina gamla är just det; gamla. Behövde jag verkligen ett par nya. De jag hade var väldans slitna...


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar