Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 18 maj 2014

Therese 30!

Ja igår var vi som sagt på maskeradfest och temat var "Superhjältar".
Man fick antingen vara en befintlig hjälte eller vad man nu ska säga, eller en egen påhittad. Då jag inte ville vara typ Catwoman eller Lara Craft fick det bli en alldeles egen. 

Möt Super-shopper!







Haha många egobilder. Men känner inte att jag vill lägga ut bilder på de andra. De har ju inte valt det själva så att säga.
(I pannan har jag texten "super-shopper")

Min super-shopper väska. Självklart smyckad med prislappar, fylld med kvitton och kuponger (och då snackar vi mååånga kvitton, hihi) dollartecken på mobilskal...


Det var i alla fall en toppenfest. Jag hade hur kul som helst!!! Landade i sängen runt 04.30. Det säger väl en del hahaha.
Så ja. Nu är man gott trött. Ska gosa ner mig i soffan och spana på lite nya utemöbler. Balkongen är snart klar :-) Bara en liten detalj kvar....

Pöss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar