Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 29 maj 2014

Underbara dag!!!

Ja vilken dag!! Älskar sådana här lediga, soliga dagar!!!

Startade dagen med sovmorgon. Jag menar, bara det ;-) Efter frukost körde jag lilleman till en kompis och passade därefter på att åka en sväng till Blomsterlandet...

Det slutade såhär. 572 kronor fattigare. 


Bland annat lite småpill till balkongen...




När Macke skulle åka till träningen passade jag och barnen på att åka med. När M plockade upp sin träningskompis Jonas i Ljungskile, hoppade jag och barnen ur. Himla bra ide tycker jag. Perfekt att passa på att umgås med underbara Anna och hennes godingar! Och DET gjorde vi bra kan jag meddela :-) Pizza och bad på detta mysiga ställe!!





Som sagt. VILKEN dag!!!

Puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar