Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

onsdag 25 juni 2014

Hoppas!

Ja som jag förklarat förut så har jag en del tankar som snurrar i mitt lilla huvud ibland. Och precis som jag alltid har tyckt, så är det skönt att få skriva ner dom nånstans. Har alltid skrivit dagböcker. Och detta är ju lite som det, fast att andra faktiskt FÅR läsa ;-)

Nu är det inga avancerade tankar. Men jag har beställt en sak som jag hoppas ska komma imorgon eller på fredag. Inget märkvärdigt men jag vill verkligen att de ska vara så bra som jag vill. De var ganska dyra för att egentligen våga chansa :-) 

Men men. Annars får jag väl sälja dom vidare -  För öppet köp var det inte ;-)
Vad det är?? Det kanske jag berättar en annan dag. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar