Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

lördag 28 juni 2014

Lördag

Sitter just nu i soffan med en kopp kaffe och en bok. Satte dock även på tv:n så nu sitter jag fast framför "the real housewifes of Maimi" Haha sån skit!! Men tyvärr kul att kolla på... (Skäms)

Idag har jag gjort något jag inte gjort sen typ ett halvår tillbaks. Jag har varit nere på gymmet. Ja sa upp kortet i veckan eftersom jag aldrig går dit. Men idag när jag skulle ut och springa kändes det sådär när det regnade. Kom då på den briljanta idéen att jag kunde springa på löpbandet nere på gymmet. Det var nämligen två månaders uppsägning. 
Vilken skillnad det är att springa på ett löpband. Mycket lättare. Det är ju bara samma hela tiden, inga jobbiga backar mm... Kan även bero på att man har en tv framför sig mohaha.

Nej nu ska jag njuta vidare... Barnen kommer nog snart hem från grannarna och vill åka och köpa lördagsgodis
:-)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar