Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

lördag 28 juni 2014

Mysig dag... Och kväll!

En riktigt skön dag! Började som sagt med en löptur på gymmet vilket känns som en bra start. Jag och barnen åkte senare på dagen till Ikea och åt lunch eftersom mamman var för lat att laga middag ;-)

Vi passade på att åka ut till mamma och pappa sen vilket resulterade i att det bara var jag som åkte hemåt sen. Lilleman och lillskruttan ville sova hos mormor och morfar. Så mysigt att de kan göra det. Det vill de ju nästan alltid men det är ju inte alltid det passar såklart. Men det gjorde det nu :-)

Eftersom Macke var iväg på lagfest kände jag att "hm, vad ska jag då hitta på??" (För man kan väl inte bara sitta hemma ensam i soffan och "njuta" av att inte göra något??!) eller??? Haha

Inte Karin Larsson tyvärr i alla fall. Goa Kiki hängde på ner på stan för en cider eller tre. Åh såå mysigt!! Man ses alldeles för sällan... Mer sånt!




Hade en urmysig kväll! Och nu ska jag sova. Eller inte. Surfar förmodligen runt lite innan ;-)

Puss!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar