Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 10 juni 2014

Tisdag

Idag har jag jobbat i vanlig ordning. Och åhh vad jag trivs :-) 
I vanlig ordning har jag också njutit av rasten i solstolen på baksidan.. 


Efter jobbet blev det en sbabbis till Torp, hade ett par tights att byta. Passade tydligen inte lilla fröken Larsson hehe

Läser lite bloggar och har spanat in en tjej som har så snygga skor på sig ibland. Självklart var de inte särskilt billiga, så jag blev så glad då jag sprang på dessa! Påminde väldigt mycket om de jag sett på hennes blogg. Och 220 kronor - helt överkomligt ;-)



Puss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar