Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

onsdag 30 juli 2014

Eftermiddagen och kvällen

När fixandet var klart åkte jag och lillebror ner till biblioteket, en bok jag reserverat hade kommit.


Lilleman var mycket noga med val av bok till honom. Det skulle vara en Bamse och den skulle innehålla tjuvar, många tjuvar... Han blev så lycklig när han hittade en.


När böckerna var lånade åkte vi upp till Kapelle där resten av familjen och alla andra godingar befann sig. Det bjöds på sååå god mat och vi hade så mysigt. Som vanligt!


Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar