Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

fredag 15 augusti 2014

Nya "linneklänningstunikan"

Här är ett av mina senaste inköp. Älskar sådana här! Sköna OCH snygga!





Just nu är jag och lilleman hos mamma och pappa. Vi är här medan Ida är på party :-) När sen det är slut blir det att åka och se på andra halvleken mellan Vallen och HAIF. Mycket spännande. Möte mellan tabellens etta och två. 

Nu tänkte jag att mamma skulle få klippa mig. Borde ta minst 10 cm, men blir nog 2 ;-) jag är ju sååå jäkla löjlig med håret. 
Jag vill ju ha mitt långa hår men inte så slitet som det är... Innan har jag aldrig förstått det där, när jag sett andra tjejer som haft långt men riktigt slitet. Inte fattat  varför DE inte fattar att de ska kapa det haha. Men nu. Nu fattar jag.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar