Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 17 augusti 2014

Sköna söndag

En lugn och skön dag. Startade med att hela familjen sov till nästan halv tio. Omg! Så gött!! Jag menar, när vaknar man annars innan barnen ;-) Inte jag i alla fall. Jag är icke en morgonmänniska!

Mamma och pappa kom förbi en sväng sen. Svängen blev dock ganska länge. Vi hann både dricka kaffe, äta lunch och dricka kaffe igen. Supermysigt! Vi träffar ju våra föräldrar ofta, men det är så mysigt när det blir längre stunder. Och att man faktiskt kan få bjuda tillbaka med middag nån gång, hehe.

Sen åkte jag och Ida till Torp. Lilla skruttan behövde verkligen kläder. (Synd att jag inte kan säga detsamma om mig) Hon måste ha växt massor över sommaren. Inte många byxor som passade. 

Det blev en tröja, fyra byxor och ett par kängor. En mycket nöjd Ida ❤️


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar