Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 28 augusti 2014

Thailand

Om en herrans massa veckor är det äntligen vår tur att få komma oss ner till Underbara Thailand igen. Som jag längtat! Inte efter bara just Thailand, utan att bara få komma ner till sol, bad och de vita stränderna igen. Förra gången vi var där var i januari 2006. Dagen vi landade där var dagen jag och Marcus firade 4 månader. Haha, fan va galet. 

De tar Känns som en evighet sen men ändå inte.... En massa har hänt sen dess. Ett år av pendlade fram och tillbaka till Halmstad. Husköp, utbildning, två underbara barn, resor till Kos, Samos, Egypten, Vietnam, Malaysia, Dominikanska.... Ja shit en hel del med andra ord hahaha. 

Men snart, om 129 dagar för att vara exakt, är det då äntligen dags igen. LÄNGTAR!!!!!

Vi bokade resan för flera månader sen, bara flygstolarna. Igår tog vi oss äntligen tid att försöka hitta ett bra hotell. Det visade sig inte vara lätt. Vi har inte lust att betala hur mycket som helst, för hotellen kan allt vara dyra. Men vi har bestämt oss för att boka de första fyra nätterna på ett bra/fint hotell. För att komma oss till ro, komma ikapp timmarna. Sen tar vi det därifrån. Kanske blir det bungalows på stranden, kanske blir det lyxhotell, kanske blir det en hydda. Vi får se ;-) Det ska i alla fall bli heelt jäkla underbart!!! 

Här är några bilder från hotellet..





Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar