Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

fredag 5 september 2014

"Förhelg"

Jobb hela dagen och FAN va jag Älskar mitt jobb! Denna höst kommer bli så rolig och då beror det inte på barnen, för ALLA barn är underbara. Nej nu menar jag att det beror på mina arbetskompisar. De är så jäkla grymma!!

Ikväll när jag kom hem mötte Marcus upp mig i hallen med ett glas vin. Han hade tydligen läst mina tankar. Precis det jag hade planerat att korka upp det första jag gjorde när jag kom hem. Fredagsglaset. Hihi. Inom en timme satt ett helt gäng av goa grannar uppe på våran balkong och njöt. Åhh va jag Älskar den balkongen. Vilket bygge han gjort min man! En MYCKET trevlig kväll bidde det!

Hittat en ny rolig app :-)


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar