Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 21 september 2014

Sköna söndag

Idag har vi mest tagit det lugnt. Ida sov över hos en kompis och eftersom lilleman älskar att se på tv:n så passade jag på att gosa in mig tätt intill honom imorse när vi vaknat. Såå mysigt!

Efter sen frukost åkte jag och handlade. Passade på att åka till torp hehe. Hittade mig ett linne som jag inte kunde motstå. Så nästa fest är kirrad :-) 

På eftermiddagen kom våra föräldrar på grill. Årets sista kanske? Gott och mysigt var det i alla fall. Tänk vilken tur vi har med alla underbara som vi har runt omkring oss!!!

Nu ska jag sova. Öppnar imorn. Puss


Tråkiga jag som inte lägger upp andra kort än på mig själv. Hihi 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar