Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

fredag 31 oktober 2014

Blir inte alltid som man tänkt sig. Men det kan allt bli bra ändå...

Marcus och barnen åkte till Stockholm i onsdags, själv stannar jag hemma och jobbar. Ska ju ta ut en massa semester i januari så kände inte att jag kunde göra det nu också.

Tänkte att det skulle vara lite skönt att få vara ensam hemma... Men nej! Jag gillar det INTE! Det enda som är skönt är att jag bara måste tänka på mig själv. Inga måsten utan kunna göra det jag själv vill. Ni vet inga måsten med middag (inte för att jag lagar maten hemma men haha) eller lämningar på förskola och fritids. 
Jag hann dock inte ens utanför dörrarna på flygplatsen innan tårarna kom. Herre jösses vad jag grät. Intr alls kul att vara ensam.... Åhh va jag saknar dom!!

Men idag. Idag räddar min fina vän mig. Hon tar med mig ner till Örebro för roligheter. Det ska verkligen bli såå kul!! Mer om detta en annan dag. 

Underbara goa du!


Puss!

1 kommentar:

  1. Men Karin! Ska du verkligen till Örebro? ;-) är så glad för att jag följde med igår! Kram /Sandra

    SvaraRadera