Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

lördag 18 oktober 2014

Fotboll och kristallampa

Då var det helg igen och den bjuder som vanligt på fotboll. Tänk va roligt det kan vara med sport när man vinner!! Hehe. Det betyder framförallt att man får hem en glad man. 

Måste bara berätta vilken underbar man jag har. Har länge velat ha en kristallkrona i köket. Letat ganska länge på loppisar (ja de enstaka gångerna jag kommit mig dit) men inte hittat någon. Det jag allra helst hade velat skulle vara såklart om typ min mormor eller farmor hade haft någon som jag kunde få men, tyvärr. 
Härom dagen hittade jag i alla fall en som jag tyckte var jättefin. Visade den för Marcus men han tyckte vi skulle vänta. "Ska vi verkligen ha en kristallkrona? Jag vet inte om jag tycker de är så fina..." 
Nähä, tänkte jag. Men va fasen. JAG vill ju ha en. Räcker inte det?! Hihi. 
Men... Vad tror ni hängde i köket när jag kom hem dagen efter??? "Klart du ska ha en kristallkrona om du vill det" ;-) 
Han är ju såå go!! Lurade mig verkligen.

Nu ska jag krypa ner bredvid honom i soffan och njuta av mitt Ingefärate och min mintchoklad.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar