Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 12 oktober 2014

Segt

Ja det blir ju sällan som man tänkt sig.. Hoppade kalaset för risk att smitta de gamla. Jobbigt om de skulle få denna jäkla hostan :-(

Sen får jag ta en dag till hemma imorn. Skit. Vill jobba igen. Inte alls kul att gå hemma och vara sjuk... Men antar att man måste lyssna på kroppen. Jag känner mig bättre men hostar en del och har inte samma ork. Men på tisdag, då jäklar!

För att komma igång lite småbörjade jag att måla sovrummet. Krävs sådär lagom ansträngning... Kommer bli kanon! Kan i alla fall inte bli sämre haha.

Puss!


Jag och Ida för ca 2 år sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar