Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

fredag 10 oktober 2014

Sjuk, sova och fotoböcker

Ja sjuk bidde jag, med besked. Men gjorde också det bästa man kan göra när man är sjuk. Sova. Med besked. Hahaha. NÄR sov man 40 timmar i sträck senast?!?! Galet!! 

Nu hoppas jag på en bra helg. Känner mig redan mycket bättre. Tänk vad lite (läs MYCKET) sömn kan göra! 

Fick rolig post idag. Tre stycken fotoböcker. Fick ett erbjudande för några veckor sen om fotoböcker för halva priset. Passade på att göra en bok om "sommaren 2014". Hade så många fina bilder från en helt underbar sommar. Sen gjorde jag en bok till Viggo och en till Ida. "Mina första år" bilder från hela deras liv kan man säga...

Jag blev supernöjd! De blev verkligen kanonfina!!!! Och priset sen då?! 570 för alla tre. Galet!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar