Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 2 december 2014

Dagarna de går och går, efter varandra...

Inte mycket som händer på veckorna mer att lämna på förskola/fritids, jobba, äta och sova känns det som. Borde bli bättre på det sistnämnda dock bara. Fasen vad jag är kass på att lägga mig i tid!! Galet hur lite sömn jag ändå behöver. Jag är faktiskt nästan bara trött precis när jag ska upp. Resten av dagen och kvällen är inga problem. Tänk om man fick sovmorgon varje dag. Det hade jag älskat!!! Hade väl alla ioförsig ;-)

Jag, igår och idag. Intressant va hehe 


Ny skjorta idag. Tror minsann att jag och maken kan klä oss lika. Han har typ en exakt likadan. Måste vi tajma in nån dag :-)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar