Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

fredag 6 februari 2015

Jag är grym!

Har kikat på en sådan här och hittade en på nätet. Det är så galet va dyr den är bara. För en tunnare vidjacka (Ändå var den nu nedsatt från 799 till 559). Fast nu hade jag tur eller jag är nästan beredd på att kalla mig skicklig :-) 

Jag tänkte att man kanske kunde googla efter någon slags rabatt. Ni vet typ fri frakt eller liknande. Det hade jag nämligen läst nånstans att man kunde göra. Då har jag sånt flyt att jag hittar ett erbjudande som är: 50% på en valfri reavara. Sjuk tur (eller skicklighet)! Så det jag fick betala var 279kr.


Snygg va?! Oj vad jag ska springa fort i vår ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar