Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 8 februari 2015

Söndag

Idag åkte jag en sväng till torp. Viggo skulle på kalas så jag behövde fixa en present till födelsedagsbarnet. 

Det hanns med både Ikea, Lekia, Sportshoppen, HM, Gina och Lindex. Förutom present blev det inte mycket handlat. Jag passade på att köpa ny mascara (så tråkiga pengar). Köpte även ett nytt träningslinne. Ett grått med svarta detaljer och djup ringning i ryggen. Hoppas det kommer användas flitigt ;-)

I em åkte vi till mina föräldrar. God mat och massa mys. Även om det inte var så länge sen vi sågs så känns det som om det var för länge sen sist. Hur gör dom som bor långt ifrån sina föräldrar?! Jag hade aldrig klarat det. (Alla har ju inte valet såklart...)

När Macke la barnen stack jag ut på en runda. Kändes såå bra! Hoppas min nya jacka kommer på posten imorn. Den kommer bli snygg i spåret i vår ;-) 


Puss!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar