Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 12 mars 2015

Liten är sjuk, passa på och "tänk om"

Ja inatt var lilleman alldeles varm så idag fick det bli vab. Usch är inte alls roligt när de små är dåliga. Som tur är har han varit ganska okej... Hoppas det går över lika snabbt som det kom.


Jag passade på att köra en sväng på cross-trainern. Gött!


Helt slut slängde jag mig på golvet och åhhh; varför har man inte en sån här mage när man står upp?!? Jag VILLha en PLATT mage! Ska det vara så jäkla svårt?! Tydligen! Mohaha


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar