Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

måndag 16 mars 2015

Måndag

Även idag blev det hemma med liten :-( Dumma feber som inte vill ge sig. Men han verkar bättre idag så vi hoppas att han snart är bra! Till helgen är det kalas för 5-åringen så det måste han va... Lilla skrutten!

Jag har passat på att köra ett pass på cross-trainern. Så bra att jag inte sålde den förra året som jag tänkt. Den är verkligen perfekt att ha när man inte kan sticka ut och springa. Att man dessutom kan se på tv samtidigt är ju kanon ;-)

Nej nu fortsatt mys med liten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar