Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

onsdag 18 mars 2015

Sista dagen vab!

Ja nu får det vara slut. Fast idag har han faktiskt varit bra. (Bra med en extra dag hemma. Det ska man ha i åtanke när ens barn varit sjuka. Är de verkligen helt återställda? Det är faktiskt inte samma "tempo" på förskolan som hemma. Orkar de det?)
Men i alla fall. He is back! Den lilla lilla buskorven. Han är så rolig nu. Trotsig, men rolig :-) 

Jag passade på att köra ett pass imorse innan frukost...


Därefter en supersmaskig smoothie :-)


Annars har vi varit hemma, tagit det lugnt. Ida har lekt med granntjejerna hela dagen. Vet ingen som älskar att leka så som hon. Hon var klar att går till kompisar redan 08.30 imorse haha.

Jag och lilleman tog oss iväg en sväng och fixade present till en fin kollega och vän. Skönt att få komma ut en snabbis.


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar