Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

onsdag 15 april 2015

Nervös

Imorn ska jag jobba igen. Efter 2,5 vecka. Jag måste säga att jag är lite nervös. Rädd för att hamna i gamla "mönster" igen. Har jag hunnit "lära" mig något?! Men det ska bli förbannat roligt också! Jag har saknat alla. Alla goa kollegor och framförallt; alla goa barn! Fast mina närmaste kollegor, de har jag nog saknat mest. För de är ta mig tusan de bästa och finaste kollegorna (som också blivit nära vänner) i världen!


Hehe snygg truckdriver i cerise bh ;-)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar