Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

onsdag 10 juni 2015

Omg!

Ja om typ två veckor är det tänkt att jag ska springa min första mil. Jag fattar ju att det aldrig kommer gå. Jag kommer aldrig orka. Men jag vill så gärna! Vill kunna säga att jag också kan. Jag ska i alla fall göra mitt allra bästa. Jag ska "springa" tills tårna trillar av. Jag ska INTE gå. Jag ska klara det. Vem tror mig?? Hahaha

Snart ett år sen. Mitt längsta hittills. Borde blivit sporrad att fortsatt då. Men icke. Inte Karin Larsson. Kommer ihåg att jag då kände "tjohoo jag klarade springa 8 km. Åtta! Men det är ingen ide att jag fortsätter löpträna. Då måste jag ju alltid springa såpas långt för att det ska var bra. Det kommer jag aldrig orka." Hahahaha mupp är man..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar