Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

fredag 24 juli 2015

Hatt

Åh jag tycker verkligen att det är såå snyggt med hatt! Önskar att jag hade vågat men jag är ingen hatt-tjej. Jag känner mig fin i dom, att de passar mig. Men jag är inte tillräckligt modig. Känns som alla skulle titta på mig och undra vad jag höll på med. 

Jag har visserligen min hatt på stranden. Men jag menar annars, till vardags. Jag har nog köpt och lämnat tillbaka åtminstone tre stycken. När ska jag lära mig?? Inte idag tydligen. För idag köpte jag en ny mohahaha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar