Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 12 juli 2015

Söndag

Inte många knop gjorda idag. Har grejat här hemma mest. Sommarvädret kan ju gå och hänga sig eller nått. Men jag försöker tänka att det är som det är, blir ju inte bättre för att man gnäller över det. Sen hade ju inte lite sol skadat.

Som många av er fattat hatar jag att träna. Tänkte att jag kan ju försöka uppta löpningen igen nu efter mitt lopp i Stockholm. Eller ja "löpningen", den har ju knappt funnits innan haha. Men ni fattar. Men att det ska vara så förbannat svårt att ta sig ut. Ikväll bestämde jag mig i alla fall för att göra det. Alla gånger innan har jag bestämt att oavsett hur långt eller kort jag springer så ska jag inte stanna, utan springa hela vägen. Men nu tänkt jag att jag får prova nånting annat, för detta har ju uppenbarligen inte funkat.
Därför sprang jag tills kroppen tog slut, gick lite, sprang på igen osv. Tänker att om jag bara tar mig ut är det bra. Får se om det funkar. Mohaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar