Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 16 augusti 2015

Helgen som gått

Inledde lördagen med att spendera den med goa tjocka släkten på Korstensholmen. Så mysigt!


Därefter var det dags för mig och Macke att åka vidare. Jag hade planerat in en övernattning på Vann spa. Vi gillar att överraska varandra med saker och tycker faktiskt att vi är ganska bra på det. Inte många ställen vi inte varit på nu tillsammans... Sen tycker jag nog att det är lite dyrt, även om vi hade det oerhört mysigt! Bara få rå om varandra....


När vi checkat ut åkte vi till Gbg en sväng. Vad vi gjorde där?? Kommer inom kort ;-)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar