Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

måndag 10 augusti 2015

Mannen i mitt liv!

Vilken resa vi har gjort. Att det fick bli vi till slut. För ca 18 år sen träffades vi första gången. Hade en speciell dragning till varandra redan då. Där vi befann oss i livet just då passade inte oss. (Jag var lite för trög just då haha) För snart 10 år sen hade jag chansen, tog den, och det sa bara PANG! DU tog mig med storm!

Imorgon har vi bröllopsdag. Tre år som man och fru, och jag är så stolt över dig!


God kvällsmat och en underbara du väntade på mig när jag kom ner efter att ha lagt barnen. Till helgen ska jag kidnappa dig till hemlig ort. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar