Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

onsdag 23 september 2015

Bra grej!

Kom på en briljant idé idag. Fick veta härom dagen att Stc hade bemannad kids club. Att det mellan 17-20 mån-Tors finns en tjej där som har hand om barnen. Detta måste ju testas tänkte jag. Gillar barnen det så kommer de ju tjata om att åka dit igen. Vad har jag då för ursäkter??

Inga pass som passade idag så körde löpning på bandet. Såå gött efter!



Därefter var det Idas tur. Hon bytte om på gymmet och så åkte vi tills hennes träning.


Nu ligger jag och lilleman i soffan och myser. När Ida kommer hem blir det kvällsmat och läggdags...

1 kommentar: