Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 13 september 2015

Bullerbygatan...

När en arbetskamrat körde hem mig i fredags sa hon när vi åkte in på vår gata "åh va mysigt det var här. Nästan som en bullerbygata" och haha, nästan så känns det ibland. Så många barn och alla leker med alla. Alltid har barnen någon att leka med. Så skönt!

Även för mammor och pappor ;-) Eftermiddagsvinet på gatan med de andra tanterna fortsatte inne i vårt uterum när det bidde kallt ute. 


Nu ska jag försöka sova. Imorgon startar en ny lång vecka. Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar