Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 8 september 2015

Gott o blandat

I söndags var hela familjen lediga. Även om det var fint väder så blåste det en del. Men vi bestämde ändå att vi skulle passa på att åka ut med båten. Vilken tur! Vi hittade ett ställe där det var helt lä. Vi grillade korv och fiskade krabbor. Eller ja. Jag la mig på en klippa och somnade. Ganska skönt!


Resan till Ullared var för övrigt såå rolig!!
Massa underbara skratt och många bra köp. Jobbigt att känna bitterhet bara eftersom det nu är över. Ett helt år kvar tills nästa gång :-( Nejdå, så ska jag inte tänka. Får njuta av minnena istället. Men tänk att man kan tycka att det är SÅ roligt. Men det är ju liksom ALLT i ett. Ni fattar.

Idag är jag ledig och jag och lilleman funderar på om vi ska åka och bowla sen när Ida slutat skolan. Städa ska jag i alla fall inte göra. Det är ju så fint här hemma! Alla vi som Älskar SESO klappar nu!
Första städet igår och jag är så nöjd!! Varför har vi inte gjort detta tidigare?! Att det skulle behövas en "krock" med en vägg innan.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar