Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

lördag 10 oktober 2015

Frisören och öronplugg

Sist jag var hos frisören frågade jag hur ofta man ska toppa sitt hår även när man vill spara ut. Då hon svarade var 10:e vecka bestämde jag mig att just exakt det skulle jag unna mig (och mitt hår mohahaha). Så i torsdags var jag där. Håret känns så "friskt" efter. Gött!


Nu ska jag stoppa i hörlurarna i öronen (som jag för övrigt numera ständigt har där) och försöka sova. Går sådär tror jag då ljudboken är bra och spännande, samtidigt som jag sovit länge på morgonen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar