Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 18 oktober 2015

Helgen

Helgen är slut för denna gång. Igår var det Judo för barnen och sen var goa vänner här på kvällen. Idag har vi fixat här hemma, varit på kalas och nu ikväll fick jag till ett pass på gymmet. Trodde aldrig jag skulle säga detta men jag tror att jag har hittat en träningsform som jag faktiskt gillar! Bodybalance. Har ni testet det? Det är så skönt...och befriande. Precis vad jag behöver. Så jäkla skönt att stretcha ut kroppen...

Instruktören sa innan passet "Efteråt ska man känna sig som potatismos i kroppen men känna sig stark och harmonisk i själen"

Här har ni potatismoset ;-)



Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar