Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

onsdag 21 oktober 2015

Jävla huvud och stolt?!

Vaknade med huvudvärk. Kämpade mig igenom en del av dagen men när klockan var eftermiddag var jag tvungen att åka hem. Då var jag både yr och illamående... Mamma hade hämtat barnen som tur var så jag kunde åka hem och krypa ner under täcket i ett mörkt rum. Där stensomnade jag. När jag vaknade kände  jag mig bättre, dock lite som bakfull... Hatar verkligen att ha ont i huvudet. Man blir liksom halv...

Kollade igenom min mail precis. Denna bild fick jag efter loppet i Stockholm i somras. Fasen vad jag mådde bra här. Ett kort som tagits direkt innan mållinjen. Då var jag mäkta stolt kan jag säga!!


Imorgon hoppas jag på en bättre dag.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar