Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

fredag 30 oktober 2015

Man blir inte roligare än vad man gör sig!

Marcus hade dille på tröjor med djurmotiv ett tag. Det man inte får glömma när man beställer från exemplevis Kina är att de människorna är i regel mindre än vad vi i Sverige är. Summan av kardemumman är att denna tröja var aningen för liten för honom. Perfekt jobbtröja för mig! 
Speciell men superskön!



Denna helg är Marcus iväg på roligheter. Jag och barnen ska även vi roa oss. Imorgon blir det judo och efter det åker vi mot en heldag med övernattning på Kapelle. Jag har världens bästa svärföräldrar!! 

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar