Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

onsdag 28 oktober 2015

Onsdag

Idag slutade jag tidigt, hämtade barnen för att sedan köra de till tåget. Det bar dags för den årliga farfardagen. Barnen har världens bästa farfar och jag Världens bästa svärfar. En tvådagars i Gbg med bio, övernattning och Universeum.

Själv slappade jag hemma sen blev det en sväng till Överby. Lite småsaker inhandlades. Mycket nöjd med mina köp ;-)

Ikväll bidde det mys på Pinchos med fina vänner! Varför sitta hemma själv när man kan hitta på andra roliga saker? Hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar