Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

måndag 8 februari 2016

h&m

Har inte handlat så mycket kläder det sista tycker jag. Visst kommer jag hem med en påse då och då men inte alls lika mycket nu som förr. Inbillar jag mig i alla fall. 

Om några veckor ska jag och Macke ha en mysig helg i Göteborg tillsammans med Goa vänner. Då tänker jag att vi tjejer går lite på stan, kanske därför jag håller mig... Men nu hittade jag ett par byxor som jag tyckte var så snygga. Sen vet man ju aldrig hur de sitter på... Känns som saker man beställer nästan alltid är snyggare på bilden.. Om några dagar vet jag!


Nu ska jag åka mot jobbet. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar