Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 17 maj 2016

Go dag!

Vilken dag att vara ledig på!! Älskar solen! 
Jag och Viggo började med att hälsa på i skolan. Är så glad över att allt gick så bra. Viggo längtade vilket jag inte trodde. Han har inte pratat så mycket om det. Men igår sa han innan han somnade "åh kan inte klockan vara nio snart så jag kan få gå till skolan..." Gullegris! Och han var så glad och nöjd efteråt. Känns gott i ens mammahjärta!

Sen har vi njutit av solen, klippt gräset, hängt tvätt, myst på balkongen..



Mammas stora, fina, kloka, omtänksamma tjej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar