Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 26 juni 2016

Vilken midsommar!!!!

Ja herregud vad vi ska skratta oss lyckliga! Vilken familj! Vilken släkt! Vilka människor! En helt fulländad helg som fyller hela min kropp med Kärlek!


Massa roliga lekar. Killarna mot tjejerna. Här startar lekarna med att lagen ska komma på och framföra sin egna hejarramsa.










Dagen efter var det strålande sol. Promenad till Snäckan med bad för de som önskade. Alltså inte jag haha




Men någon måste ju passa lill-kusin ;-)


Kvällspromenad...



Underbara Älskade barn!!!


Me and My Love!



Hoppas ni haft en lika underbar midsommar som vi haft!

Puss!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar