Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

onsdag 6 juli 2016

Sorg blandat med livskvalité

Idag begravdes lilla farfar. Det var riktigt riktigt jobbigt. Innan kände jag att det inte skulle vara så tungt. Han led så mycket på slutet att jag tror att det var dags för honom att ta steget vidare. Vart det nu är... Kanske på ett moln? Vem vet. Men det var tufft. Tårarna rann hela tiden. På alla. Usch usch usch

Vi avslutade kvällen på bästa tänkbara sätt. Vi packade med oss kvällsmat och åkte ut på sjön. Det var så skönt!! 


(Ja det är en kaptensmössa han har haha. Någonstans ska han ju få bestämma...)

Man kan nästan se hur mycket jag gråtit...

Underbara Bohuslän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar