Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 14 februari 2013

Laila Bagge visar magen :-)

Jag läser Laila Bagges blogg och jag måste bara visa här vad hon lagt ut. Hon ska ju ge ut en "kom i form" bok och i denna bok har hon med hennes före och- efterbilder. Underbart! Bra gjort Laila, haha! Nejmen visst är det bra? Hur många sånna bilder ser man i träningsböcker? Bara massa fitta (haha, inte vaginan då;-)) brudar som ler fint mot kameran..

Natti


1 kommentar:

  1. Skitbra tycker jag! HÅller helt med dig, ibland känns det knappt som dom har någon övervikt utan ser mer ut som vilken normal svensson som helst ;) Go Laila!

    SvaraRadera