Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 15 maj 2012

Herregud...

Shit va jobbigt det var att gå hemifrån :-(
Tänk att inte träffa mina underbara små på flera dar... Det ska såklart bli huur kul som helst detta!! Men oj vad jag kommer längta!!!!!

Nu dags för Vfu, sista dan.. Det är också ledsamt.. Jag har haft det sp himla himla bra! Kommer bli tomt på måndag att inte få gå dit :-(

Ha en underbar dag!

Pöss

Hittade detta kort på min mail när jag rensade igår.. Haha. Det absolut först kortet på oss. Taget på en studentfest i Halmstad. Om jag var kär??? Gissa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar